مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:252023-01-10ورزشي

ضرورت اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار پروژه استخر سلطانیه


استخر سلطانیه یکی از پروژه های ورزشی نیمه تمام است که برای اتمام بعد از گذشت 10 سال نیازمند اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار است.

- زنجان-امام جمعه شهر سلطانیه گفت: استخر سلطانیه یکی از پروژه های ورزشی نیمه تمام است که برای اتمام بعد از گذشت 10 سال نیازمند اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدعمران حسینی نسب روز سه شنبه با اشاره به اینکه این پروژه در سال 91 کلنگ زنی شده است، بیان کرد: این پروژه عملاً از سال 96 تعطیل بوده است و با گذشت 10 سال از زمان زدن اولین کلنگ، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

استخر سلطانیه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تیرماه امسال و در جریان بازدید استاندار، مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان برای پروژه در نظر گرفته شد و تأمین اعتبار شد.

با تأمین اعتبار برای این پروژه، قراردادی با پیمانکار منعقد شد.

امام جمعه سلطانیه افزود: گلایه این است که مسئولین از پروژه بازدید می کنند و عکس یادگاری می گیرند و می روند و هیچ بازخورد و نتیجه مطلوبی از بازدیدهایشان حاصل نمی شود.

نماینده شهرستان دربازدیدی که آبان ماه از پروژه داشت عنوان کرد برای اتمام این پروژه باید 12 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود تا بتوان آن را در سال آینده به بهره برداری رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار پروژه استخر سلطانیه

ضرورت اهتمام مسئولان برای تأمین اعتبار پروژه استخر سلطانیه