مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:102023-01-10پزشكي

نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان برگزار می شود


نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان، با هدف گفتمان سازی نوین حِکمت بنیان در حوزه سلامت مبتنی بر تمدن اسلامی- ایرانی 22 و 23 دی ماه 1401 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان، با هدف گفتمان سازی نوین حِکمت بنیان در حوزه سلامت مبتنی بر تمدن اسلامی- ایرانی به منظور بهبود و تعالی خدمات سلامت 22 و 23 دی ماه 1401 با حضور وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس سازمان نظام پزشکی کشور در سالن همایش های بیمارستان فرهیختگان برگزار می شود.

در این همایش که بیمارستان مسیح دانشوری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می کند، سخنرانان و صاحبنظران ایرانی و خارجی به واکاوی و تبیین ابعاد مختلف طب حکمت بنیان می پردازند و از محورهای این همایش می توان به مبانی طب حکمت بنیان، پژوهش در طب حکمت بنیان، تبارشناسی تاریخی طب حکمت بنیان، آموزش و تربیت در طب حکمت بنیان، جلوه های عرفانی و هنری در طب حکمت بنیان، تعالی بخشی مدیریت بیمارستانی درطب حکمت بنیان، فرهنگ عمومی و جامعه شناسی سلامت در طب حکمت بنیان اشاره کرد.

نقش سلامت دیجیتال در طب حکمت بنیان اما بهره گیری از فناوری های نوپدید با رویکرد حکمت بنیان در پزشکی موضوع چالش برانگیزی است که دکتر سیدمهدی حسینی، کنشگر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان برگزار می شود

نخستین کنگره بین المللی طب حکمت بنیان برگزار می شود