مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10اقتصادي

اثرگذاری تعطیلی ادارات در کاهش مصرف انرژی مورد ارزیابی قرار گیرد


استاندار گیلان با تأکید بر مدیریت مشترکان پرمصرف در استان گفت: اثرگذاری تعطیلی دستگاه های اجرایی در کاهش مصرف مورد ارزیابی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر سه شنبه در نشست قرارگاه جهادی مدیریت مصرف گاز استان گیلان، اظهار کرد: با هماهنگی، همدلی و مدیریت و انسجام بین دستگاهی، بحران و تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه بارش برف نعمت خدادادی است، افزود: بارش برف و نزولات آسمانی مایه حیات بخش چرخه زندگی بشریت است و باید با تطبیق دادن شرایط از آن بهترین نحو بهره ببریم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت مصرف جلوی ناترازی در تولید و مصرف را می گیرد، گفت: در شرایط فعلی و برودت هوا مدیریت مصرف باید مورد توجه همه قرار گیرد تا دچار ناترازی در تولید و مصرف نشویم.

عباسی با اشاره به اینکه تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی برای مدیریت مصرف باید کارشناسی شده و دقیق باشد، اضافه کرد: اثرگذاری تعطیلی ها در کاهش مصرف باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اشاره به برودت هوا و نیاز مردم به مصرف گاز، افزود: بیشتر ساختمان ها بر اساس استانداردهای روز در راستای کاهش خروج انرژی و ورود هوای سرد به داخل ساخته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذاری تعطیلی ادارات در کاهش مصرف انرژی مورد ارزیابی قرار گیرد

اثرگذاری تعطیلی ادارات در کاهش مصرف انرژی مورد ارزیابی قرار گیرد