مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10سياسي

اعلام آمادگی فیلمسازان ترک در برگزاری جشنواره فیلم «مقاومت»


نمایندگان حزب وطن ترکیه با حضور در دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم «مقاومت» خواستار همکاری و مشارکت در برگزاری این جشنواره بین المللی شدند.

- نمایندگان حزب وطن ترکیه با حضور در دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خواستار همکاری و مشارکت در برگزاری این جشنواره بین المللی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ، نمایندگان حزب ضد امپریالیستی ترکیه، ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ، اعلام آمادگی خویش برای نشر و تبلیغ جشنواره در سراسر استان های ترکیه را اعلام کردند.

در این دیدار صمیمی جلال غفاری دبیر این رویداد به ضرورت برگزاری جشنواره با شعار آزادی قدس شریف و برنامه های این جشنواره در حوزه بین الملل اشاره کرد و گفت: آرمان غایی مستضعفین، آزادی قدس شریف است و جهان بدون اسراییل با اقدامات فرهنگی هنری و مجاهدت اهالی فکر و اندیشه و اصحاب هنر دست یافتنی تر از همیشه به نظر می رسد.

جشنواره فیلم مقاومت ظرفیت گسترده ای در حوزه بین الملل دارد و ما می توانیم دستاوردهای مشترک خوبی از لحاظ دیپلماسی فرهنگی با دوستان و همسایگان منطقه ای خود داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی فیلمسازان ترک در برگزاری جشنواره فیلم «مقاومت»

اعلام آمادگی فیلمسازان ترک در برگزاری جشنواره فیلم «مقاومت»