مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:502023-01-10اقتصادي

8 هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا پایان سال تحویل داده می شود


رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس با اعلام اینکه تا پایان سال جاری حدود 8 هزار واحد مسکونی مهر با احتساب واحدهای فروش اقساطی شده تکمیل و تحویل متقاضیان می شود از تکمیل 22 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس تا تابستان 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، ابراهیم نظری نیا رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: در مجموع از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر، شرکت عمران شهر جدید پردیس اجرای 84 هزار و 172 واحد را تعهد کرده بود که عملیات احداث آنها از سال 91 آغاز شد.

از این تعداد تاکنون 54 هزار واحد مسکونی مهر تحویل داده شده که عمده متقاضیان نیز در واحدهای خود ساکن شدند.

تحویل 7 هزار واحد فروش اقساطی شده تا پایان سال وی با اشاره به اینکه حدود 62 هزار واحد مسکونی مهر نیز فروش اقساطی شده است، افزود: فاصله واحدهای تحویل شده با فروش اقساطی شده حدود 7 هزار واحد است، اما نتوانستند واحدهای خود را تحویل بگیرند که در برنامه است تا این واحدها که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان سال تکمیل و تحویل متقاضیان شوند.

نظری نیا توضیح داد: از مجموع 30 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر، حدود 14 هزار واحد دارای پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد هستند که تاکنون به دلیل نواقص در نصب، زیرساخت ها و یا تکمیل نشدن آماده سازی ها و محوطه سازی ها تحویل نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا پایان سال تحویل داده می شود

8 هزار واحد مسکن مهر در پردیس تا پایان سال تحویل داده می شود