مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:502023-01-10اجتماعي

رایگان شدن مترو تهران برای زنان در روز مادر


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره جایگان زن گفت: حتماً باید این بیانات به عنوان مرجعی برای ما قرار بگیرد ایشان فرموند زنان ایرانی در تمام حیطه ها دانش خود را نشان دادند و باید از این دانش در جایگاه های حکمرانی و تصمیم سازی بهره گرفت.

اردبیلی با اشاره به نقش محوری زنان گفت: فاصله ای بین دو عبارتی خانه داری و خانه نشینی وجود دارد و پویش قدردانیم نیز برای همین موضوع ایجاد شده است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران نیز یکی از نهادهای قدردان بانوان است و در عرشه پل ها و تبلیغات شهری از مقام شاخص زنان تجلیل خواهد شد و این تشکرها با واژه چقدر نشان داده خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه شهرداری برای بانوان گفت: با اشاره به برنامه های متمرکز اداره کل امور بانوان به مناسبت روز ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: جشن روز میلاد در برج میلاد با حضور شهردار تهران و با دعوت از کارکنان زن شهرداری با عنوان قدردانیم برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری کارگاه هنری با موضوع قدردانی از زنان خبر داد و افزود: این کارگاه به مدت سه روز و با حضور یکصد هنرمند و اساتید این رشته برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن مترو تهران برای زنان در روز مادر

رایگان شدن مترو تهران برای زنان در روز مادر