مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:252023-01-10اقتصادي

افزایش 1.5 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در گلستان/ محدودیت گاز صنایع


مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن توصیه مردم به مصرف بهینه گاز، گفت: امروز مصرف گاز در گلستان افزایش یک و نیم میلیون مترمکعبی داشته است.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن توصیه مردم به مصرف بهینه گاز، گفت: امروز مصرف گاز در گلستان افزایش یک و نیم میلیون مترمکعبی داشته است.

علی طالبی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، میزان گاز مصرفی گلستانی ها در روز گذشته را 12 میلیون و 200 مترمکعب اعلام و اظهار کرد: امروز مصرف گاز در استان گلستان به بیش از 13 میلیون و 500 مترمکعب رسیده که تقریبا با افزایش یک و نیم میلیون مترمکعبی همراه بوده است.

وی وضعیت فشار گاز در استان گلستان را مطلوب خواند و یادآور شد: خوشبختانه تامین ورودی و خروجی گاز به استان گلستان نیز وضعیت خوبی دارد و با همراهی گلستانی ها از این موج سرما عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان تاکید کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده به دنبال سرما و برودت بی سابقه هوا، ادارات و مراکز آموزشی استان گلستان تعطیل شده و صنایع نیز با سوخت دوم فعالیت می کنند.

طالبی اضافه کرد: با وجود تدابیر اتخاذ شده مصرف گاز در استان گلستان به اندازه یک و نیم میلیون مترمکعب افزایش داشته گرچه ما دو الی دو و نیم میلیون مترمکعب افزایش مصرف گاز را پیش بینی می کردیم که این مهم مرهون همراهی و همکاری مطلوب مردم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1.5 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در گلستان/ محدودیت گاز صنایع

افزایش 1.5 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در گلستان/ محدودیت گاز صنایع