مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:252023-01-10سياسي

زنگنه: راه علاج مشکلات اقتصادی مردمی شدن اقتصاد است


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تنها راه علاج مشکلات اقتصادی کشور را مردمی کردن اقتصاد دانست و گفت: اقتصاد مردمی یکی از اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی است، - اما در یک دهه گذشته این مفهوم در حد شعار باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن زنگنه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز سه شنبه (18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در رابطه با بودجه سال 1402 بیان کرد: امیدوارم دولت با آسیب شناسی برنامه های پیشین توسعه رویکرد خود را تغییر داده و با توجه به تاکید رهبری بر مساله محور بودن برنامه هفتم، با انتخاب تعداد محدودی مساله اصلی تمرکز خود را بر حل همان مسائل معطوف دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز سوال مردم از کارگزاران دولت و نمایندگان مجلس این است که آیا مشکلات اقتصادی کشور به سامان خواهد رسید، آیا کشتی معیشت مردم در طوفان تورم به ساحل آرامش می رسد و آیا می توان ماه ها و سال های ثبات ارز را آرزو داشت؟ نماینده مردم تربت حیدریه در پاسخ مثبت به سوال های فوق، گفت: در 31 خرداد 1400 در نطقی به رییس جمهور عرض کردم که تنها راه فلاح اقتصادی بازگشت به تفکر شهید بهشتی است.

تفکرات شبه مارکسیستی ابتدای انقلاب باعث شد تا بخش عمده اقتصاد به دولت سپرده شود و در برابر واگذاری امور به مردم مقاومت ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: راه علاج مشکلات اقتصادی مردمی شدن اقتصاد است

زنگنه: راه علاج مشکلات اقتصادی مردمی شدن اقتصاد است