مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:052023-01-10سياسي

دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت


دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت و در صورت سهل انگاری مجدداً امکان شیوع و گسترش کرونا در کشور وجود دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان بناب گفت: دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت و در صورت سهل انگاری مجدداً امکان شیوع و گسترش کرونا در کشور وجود دارد.

رضا لعلی در جلسه کارگروه مقابله با بیماری کرونا شهرستان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع موج هشتم بیماری کرونا، اظهار کرد: آمارها نشان می دهد که بیماری کرونا در حال گسترش بوده و لازم است تا در رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً در اماکن عمومی، مدارس و دانشگاه ها جدیت بیشتری به خرج داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: افرادی که به کرونا مبتلا شده و یا مشکوک به کرونا هستند از حضور در محیط های عمومی اجتناب کنند و کارکنان دستگاه های دولتی و ادارات هم با اخذ گواهی های پزشکی در طول دروه بیماری در منزل استراحت کنند.

وی به تلاش های جهادی کادر درمان در زمان شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: کادر درمان علی رغم آنکه سلامتی خودشان در خطر بود به منظور حفظ سلامتی و جان مردم و امنیت جامعه در سنگر مبارزه با بیماری کرونا به همراه سایر اقشار از جمله بسیجیان عزیز ایستادند و مبارزه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت

دولت در کنترل بیماری کرونا عملکرد بسیار موفقی داشت