مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:002023-01-10سياسي

همایش تحلیلی تبیینی بصیرتی شهیدالقدس در بیرجند برگزار شد


همایش تحلیلی تبیینی بصیرتی شهید القدس با حضور نماینده، ولی فقیه، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و اقشار مختلف مردم در سالن ایثار بیرجند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان جنوبی، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره بهبرگزاری همایش تحلیلی تبیینی بصیرتی شهیدالقدس در بیرجند جهاد نیرو های مقاومت در فلسطین گفت: شهدای بسیاری در راه آرمان آزادی فلسطین تقدیم اسلام شد.

وی افزود: افرادی همچون برادر سید حسن نصرالله، سید عماد مغنیه و حاج قاسم سلیمانی افرادی هستند که پس از شهادت با شخصیت بارز آن ها بیشتر آشنا شدیم.

ابوشریف گفت: شخصیت حاج قاسم سلیمانی به گونه ای بود که همیشه خط اعتدال را پیش میگرفت، هرگاه بین گروه های فلسطینی اختلافی پیش می آمد برای رفع مشکل به شهید سلیمانی رجوع میشد.

وی گفت: هدف اصلی حاج قاسم مبارزه با غرب و صهیونیست، و قطب نمای او به سمت قدس بود.

وی افزود:  حاج قاسم می گفت بزرگترین و خطرناک ترین تهدید امت، صهیونیست است چراکه صهیونیست باعث شد تا حتی بایدن و ترامپ مسیحی هم اعتراف کنند که صهیونیست هستند.

ابوشریف در این رویداد تبیینی به مسائل جهاد در فلسطین اشاره کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر دشمن صهیونیستی حتمی است واین موضوع در نص قرآن آشکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تحلیلی تبیینی بصیرتی شهیدالقدس در بیرجند برگزار شد

همایش تحلیلی تبیینی بصیرتی شهیدالقدس در بیرجند برگزار شد