مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:502023-01-10ورزشي

کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد


طی روزهای 29 و 30 دی ماه میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان هستیم.

- ایسنا/کرمان رییس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: طی روزهای 29 و 30 دی ماه میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان هستیم.

مهدی جهانشاهی در گفت و گو با ایسنا از آغاز طرح استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان خبر داد و اظهار کرد: هیئت فوتبال استان کرمان طی روزهای 29 و 30 دی ماه جاری میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی در کرمان است.

وی افزود: استعدادیابی شهر کرمان از ساعت 10 صبح روزهای 29 و 30 دی ماه در زمین فوتبال ساحلی واقع در پارک قلعه دختر در خیابان 17 شهریور برگزار می شود.

رییس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: همچنین هفتم بهمن ماه امسال استعدادیابی در شهر عنبرآباد و 14 بهمن ماه در شهر رفسنجان برگزار می شود که علاقه مندان به شرکت در این طرح با توجه به تقسیم بندی استان به سه محدوده جغرافیایی، با حضور در این شهرستان ها می توانند در استعدادیابی حضور یابند.

وی در ادامه درباره انتشار خبری از سوی افرادی با اهداف مشخص مبنی بر ابطال مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان کرمان در سال گذشته، ضمن رد این خبر اعلام کرد: بنا بر اعلام کمیته مربوطه در فدراسیون فوتبال تا کنون هیچ شکایت و یا پروندهای مبنی بر رسیدگی به نحوه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان در فدراسیون فوتبال و یا سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد

کرمان میزبان استعدادیابی فوتبال ساحلی/ انتخابات در سلامت تمام برگزار شد