مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:402023-01-10اجتماعي

هوا سرد است، هوای حیات وحش را داشته باشیم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: در فصل زمستان نیاز است مردم یاری رسان حیات وحش باشند با توجه به تداوم سردی هوا و یخبندان به خصوص در مناطق کوهستانی ، - احد جلیلیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: 10 منطقه در مساحتی بالغ بر 250 هزار هکتار تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان است.

وی ادامه داد: در فصل زمستان نیاز است مردم یاری رسان حیات وحش باشند با توجه به تداوم سردی هوا و یخبندان به خصوص در مناطق کوهستانی ،حیات وحش به دنبال غذا و علوفه به سکونتگاه های انسانی نزدیک خواهند شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان و علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش باید به وظیفه خود در قبال محیط زیست عمل کنند، گفت: معمولا افرادی سودجو و شکارچیان متخلف در صدد هستند حیات این موهبت های الهی را به مخاطره اندازند؛ شهروندان به محض مشاهده هرگونه تخلف به سامانه 1540 و یا با مراجعه به نزدیک ترین پاسگاه محیط زیست به همکاران یگان محیط زیست اطلاع رسانی کنند.

  وی در توضیح چگونگی حفاظت از مناطق حفاظت شده، تصریح کرد: برای حفاظت از مناطق حفاظت شده علاوه بر تجهیز مناطق، پاسگاه ها مستقر و گشت ها پایش های شبانه روزی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا سرد است، هوای حیات وحش را داشته باشیم

هوا سرد است، هوای حیات وحش را داشته باشیم