مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:202023-01-10اقتصادي

6 پروژه دولتی و عمومی تا شهریور ماه تکمیل می شود


مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تکمیل و تحویل 6 پروژه دولتی و عمومی با سرمایه گذاری یک هزار و 660 میلیاردتومان تا شهریور 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی از آماده شدن 6 پروژه اجرایی و مطالعاتی در سال مالی 1401 خبر داد و گفت: چنانچه تخصیص اعتبار این 6 پروژه بیمارستانی، ورزشگاهی و تأمینی و تربیتی انجام شود در حداکثر تا پایان شهریور 1402 تمامی پروژه تکمیل و تحویل خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع 6 پروژه تا پایان سال مالی جاری در صورت تأمین و تخصیص اعتبار با سرمایه یکهزار و 660 میلیاردتومانی تکمیل و تحویل می شوند.

نبیان در بیان جزییات هریک ازا ین پروژه ها اعلام کرد: بیمارستان 130 تختی جایگزین بیمارستان امام خمینی خمین در استان مرکزی با سرمایه 452 میلیارد تومان، مطالعه و احداث ورزشگاه خرم آباد در استان لرستان با سرمایه گذاری 275 میلیارد تومان، مطالعه و احداث ندامتگاه سلماس در استان آذربایجان غربی با سرمایه گذاری 178 میلیارد تومان، مطالعه و احداث ندامتگاه بهبهان در استان خوزستان با سرمایه گذاری 204 میلیارد تومان، مطالعه و احداث ورزشگاه بروجرد در استان لرستان با سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه دولتی و عمومی تا شهریور ماه تکمیل می شود

6 پروژه دولتی و عمومی تا شهریور ماه تکمیل می شود