مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:152023-01-10اقتصادي

اجرای تئاتر خیابانی 15 گروه نمایشی در نوروز مشهد


دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: 15 گروه نمایشی از از 16 اسفند تا 3 فروردین ماه در نقاط مختلف مشهد از جمله پارک ها، معابر و در مکان هایی که برنامه ریزی شده است، - به اجرای تئاتر خیابانی خواهند پرداخت.

کریم جشنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص برنامه ریزی برای اجراهای تئاتر خیابانی در نوروز 1402 مشهد اظهار کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته ما از هنرهای نمایشی در استقبال از بهار استفاده کرده ایم.

تا پایان ماه گذشته فرصت ارسال طرح بود که 160 هنرمند در این فراخوان و بخش هنرهای نمایشی مشهد شرکت کردند و طی داوری، از این 160 اثر 30 اثر برگزیده و برای تولید متن معرفی شدند که تا روز 12 دی مهلت داشتند متن هایشان را آماده کنند و به دبیرخانه بفرستند.

وی افزود: در روزهای آینده آثار به مرحله دوم داوری می رود و از این 30 نمایشنامه، 15 نمایشنامه توسط داوران جشنواره که شامل آقایان مشیر، صابری و رحیم زاده هستند به عنوان برگزیده انتخاب شده و گروه های برگزیده از 16 اسفند تا 3 فروردین ماه در نقاط مختلف مشهد از جمله پارک ها، معابر و در مکان هایی که برنامه ریزی شده است، به اجرا خواهند پرداخت.

دبیر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تصریح کرد: تفاوت این جشنواره با سال های گذشته از نظر حمایت بیشتر مادی و تعداد پذیرفته شدگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تئاتر خیابانی 15 گروه نمایشی در نوروز مشهد

اجرای تئاتر خیابانی 15 گروه نمایشی در نوروز مشهد