مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:102023-01-10فرهنگي

روایت تهیه کننده «رد خون» از فیلمسازی سیاسی/تحمل فحش داشته باشید!


محمود رضوی که این روزها تهیه کنندگی سریال «موسی(ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را بر عهده دارد با حضور در جشنواره عمار از تجربه های ساخت آثار سیاسی و همچنین دیگر کارهای خود سخن گفت.

- محمود رضوی که این روزها تهیه کنندگی سریال موسی(ع) به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا را بر عهده دارد با حضور در جشنواره عمار از تجربه های ساخت آثار سیاسی و همچنین دیگر کارهای خود سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود رضوی در جلسه پرسش و پاسخ و تجربه نگاری آثار خود که روز گذشته 19 دی ماه در قالب ویژه برنامه سیزدهمین جشنواره فیلم عمار برگزار شد حضور یافت.

او در این جلسه به بخشی از این تجربه ها در ساخت فیلم های سینمایی و سریال هایی مثل معراجی ها اشاره کرد.

محمود رضوی در ابتدا در پاسخ به سوالی درباره فیلم های که برچسب می خورند، عنوان کرد: لیبل خورده ترین آثار سینمای ایران، در تلویزیون دیده شده است.

جریان دارترین فیلم سینمای ایران قلاده های طلا است و علیه آن همه نوع پروپاگاندایی انجام شد اما همین فیلم وقتی در تلویزیون پخش شد حتی طرف مقابل، هم آن را می بینند و هم نظر می دهد.

وی اضافه کرد: اگر اثر بتواند روایت خلق کند می تواند مخاطب را با خود همراه کند روایت درست به معنای واقعی را نمی گویم بلکه روایت درستی که می تواند مخاطب را همراه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تهیه کننده «رد خون» از فیلمسازی سیاسی/تحمل فحش داشته باشید!

روایت تهیه کننده «رد خون» از فیلمسازی سیاسی/تحمل فحش داشته باشید!