مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:052023-01-10اجتماعي

زمینه مهارت آموزی 45 هزار نفر در استان بوشهر فراهم است


مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با وجود 15 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 250 آموزشگاه آزاد خصوصی زمینه برای مهارت آموزی 45 هزار نفر در طول سال در استان بوشهر فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح سه شنبه در نشست با فرماندار جم اظهار داشت: بیکاری همواره به عنوان دغدغه جوانان و خانواده ها در همه جوامع مطرح است که یکی از راه های مهم رفع این دغدغه مهارت آموزی در رشته های مختلف بر اساس ظرفیت های مناطق و علاقه مندی متقاضیان است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه با وجود 15 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و 250 آموزشگاه آزاد خصوصی زمینه برای مهارت آموزی 45 هزار نفر در 750 حرفه مهارتی در 19 جامعه هدف در طول سال در استان بوشهر فراهم است، افزود: وجود 200 مربی توانمند و ماهر در بخش دولتی و خصوصی آموزش فنی و حرفه ای زمینه را برای تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بازار کار استان بوشهر مهیا کرده که باید همه با هم جوانان استان را به سمت این ظرفیت عظیم سوق دهیم.

وی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در منطقه پارس جنوبی، اظهار کرد: در این منطقه بیش از 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده و این در حالی است که طرح های مهم دیگری از جمله 18 مجتمع پتروشیمی در این منطقه در دست ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه مهارت آموزی 45 هزار نفر در استان بوشهر فراهم است

زمینه مهارت آموزی 45 هزار نفر در استان بوشهر فراهم است