مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:002023-01-10ورزشي

9 مورد رضایت گیری به اهدای عضو در همدان/ صدور30 هزار کارت اهدا


مسئول تیم هماهنگ کننده اهدای عضو استان همدان از انجام 9 مورد رضایت گیری به اهدای عضو طی امسال خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 30 هزار کارت اهدای عضو در همدان صادر شده است.

- ویدا سمیعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از 9 مورد رضایت گیری به اهدای عضو در استان طی امسال خبر داد و اظهار کرد: چهار مورد مربوط به 6 ماهه نخست امسال بود و در 6 ماهه دوم تاکنون پنج مورد ثبت شده که جمعا 9 مورد می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 12 مورد در استان اهدای عضو انجام شده بود و امسال تاکنون 9 مورد گفت: خوشبختانه روند رضایت گیری به اهدای عضو روبه رشد بوده است.

مسئول تیم هماهنگ کننده اهدای عضو در استان خاطرنشان کرد: قدردان اقدام خانواده هایی هستیم که وقتی می بیینند عزیزی از عضو خانواده آنها دچار مرگ مغزی شده و امکان برگشت به زندگی ندارد، این امکان را می دهند که بیماران در انتظار اهدای عضو زندگی دوباره داشته باشند.

مسئول تیم هماهنگ کننده اهدای عضو همدان با بیان اینکه روند رضایت گیری خوب است و تغییراتی در تیم هماهنگ کننده اهدای عضو انجام شده است افزود: در حوزه فرهنگ سازی صدور کارت اهدای عضو در دستور کار است  و تاکنون بیش از 30 هزار نفر از استان کارت اهدای عضو دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 مورد رضایت گیری به اهدای عضو در همدان/ صدور30 هزار کارت اهدا

9 مورد رضایت گیری به اهدای عضو در همدان/ صدور30 هزار کارت اهدا