مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:002023-01-10حوادث

برف روبی 6 هزار و 500 کیلومتر از جاده های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برف روبی 6 هزار و 500 کیلومتر از جاده های این استان در پی بارش ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد جهانی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه های استان مرکزی اظهار داشت: 6 هزار و 500 کیلومتر باند از جاده های این استان در پی بارش های بامداد امروز سه شنبه تاکنون، برفروبی و پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: یک هزار و 500 تن مخلوط ماسه و نمک نیز در این مدت برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حوادث رانندگی در جاده های استان مرکزی پخش شده است.

جهانی افزود: 380 نفر راهدار با استفاده از 226 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری وظیفه برفروبی و نمک پاشی در جاده های استان مرکزی را برعهده دارند و 35 راهدارخانه نیز در جاده های استان در راستای خدمت رسانی به مسافران و مردم فعال است.

وی ادامه داد: بارش برف در تمام جاده های این استان به جز شهرستان های ساوه و زندیه در حال بارش است و با توجه به لغزندگی سطح جاده های استان، نیاز است برای جلوگیری از حوادث احتمالی، رانندگان فاصله طولی و عرضی استاندارد را رعایت کنند.

جهانی از رانندگان خواست، از تردد غیرضروری در جاده های استان مرکزی خودداری کنند و در صورت تردد، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 6 هزار و 500 کیلومتر از جاده های استان مرکزی

برف روبی 6 هزار و 500 کیلومتر از جاده های استان مرکزی