مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:552023-01-10ورزشي

فتح الله زاده و وعده های فضایی؛ پروژه هایی که آقا مدیر حتی نامش را بلد نیست!


مدیرعامل استقلال در حالی در آنتن زنده وعده هایی رویایی به هواداران این تیم داد که سابقه او نشان می دهد امکان عملی شدن آن ها تقریبا صفر است.

- جی پلاس؛ در لغت نامه فوتبال ایران، نام علی فتح الله زاده، با بدهی فراوان، ترکاندن بمب و وعده های فضایی گره خورده که البته این وعده ها هیچ گاه محقق نمی شوند و از طرفی بدهی های او، در دوران مختلفی یقه استقلال را گرفته و این تیم را به دردسر انداخته است.

فتح الله زاده که چندی پیش دوباره به استقلال برگشت و این بار جایگزین مصطفی آجورلو شد، این روزها مشغول دادن وعده های معروف خودش است و نشان داده نه تنها تغییری در شیوه مدیریتش ایجاد نشده، بلکه با همان دست فرمان سابق قرار است بار دیگر آبی ها را به دردسر بیندازد.

او که قبلا بارها وعده های مختلفی از آوردن رونالدو و مسی به استقلال تا تست دادن آن ها داده بود، این بار با حضور در برنامه فوتبال برتر حاشیه ساز شد و بار دیگر صحبت هایی را به زبان آورد که با هیچ متر و معیار منطقی نمی توان آن ها را پذیرفت.

حرف مدیرعامل اعتبار ندارد؟ مدیرعامل آبی های پایتخت، که نشان داده اگر چه در مدیریت ضعیف است اما دکترای صحبت کردن دارد و این مورد را به خوبی بلد است، شب گذشته بار دیگر برای تیمش حاشیه ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الله زاده و وعده های فضایی؛ پروژه هایی که آقا مدیر حتی نامش را بلد نیست!

فتح الله زاده و وعده های فضایی؛ پروژه هایی که آقا مدیر حتی نامش را بلد نیست!