مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:402023-01-10سياسي

توصیه عضو کمیسیون آموزش مجلس به داوطلبان کنکور 1402


عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به داوطلبان کنکور 1402 توصیه کرد روی توانایی ها و دانش خودشان تکیه کنند و در دام افراد متقلب نیفتند.

- مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با برگزاری کنکور سراسری، اظهار کرد: اولین باری است که کنکور به صورت جدید یعنی بصورت دو مرحله ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله از درس های تخصصی رشته ها آزمون گرفته می شود و شرط معدل نیز معدل سال سوم بوده که اثر آن قطعی و 40 درصد است.

این نماینده مجلس بیان کرد: داوطلبان بدانند حجم کنکور قطعاً از کنکورهای قبلی کمتر است به این دلیل که فقط درس های تخصصی هستند.

ویسکرمی با بیان این که به داوطلبان توصیه می کنم به شایعات توجه نکنند، افزود: تجربه های قبلی و تجهیزاتی که جدیداً تدارک دیده شده همه برای این است که کنکور سالم برگزار شود.

وی اضافه کرد: سازمان سنجش با تجربه دو سال اخیر با موارد تقلب به شدت برخورد می کند و اگر کسانی وسوسه شده اند مراقب باشند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: داوطلبان روی توانایی ها و دانش خودشان تکیه کنند و در دام افراد متقلب نیفتند.

وی ادامه داد: همین الان افرادی داریم که از 1401 دچار مشکل شدند و قبولی آن ها کان لم یکن شده یا اینکه آزمون مجدد باید بدهند یا هنوز در بلاتکلیفی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه عضو کمیسیون آموزش مجلس به داوطلبان کنکور 1402

توصیه عضو کمیسیون آموزش مجلس به داوطلبان کنکور 1402