مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:152023-01-10سياسي

2100 قلاده سگ بلاصاحب در جهرم جمع آوری شد


از ابتدای سال تا کنون 2 هزار و 100 قلاده سگ بلاصاحب در شهرستان جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن شعبانی صبح سه شنبه جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان جهرم بر لزوم انجام کارهای فرابخشی در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: سلامت مردم مهمترین مقوله های مورد توجه شورای سلامت و امنیت غذایی است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم خواستار بازدید مستمر کارشناسان از مراکز مرتبط با سلامت مردم شد و افزود: سلامت مردم در اولویت امور قرار دارند و در این راه هر گونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ نهادی قابل قبول نیست.

وی گفت: از بهمن ماه سال جاری، پیمانکار جدیدی با قراردداد اصلاح شده، امورات کشتارگاه دام شهرداری جهرم را بر عهده می گیرد.

شعبانی با اشاره به اینکه در سال جاری 2 هزار و 100 قلاده سگ بلاصاحب در شهرستان جمع آوری شده است، بیان داشت: جمع آوری سگ های ولگرد قریب به 9 ماه است که در حال انجام است و لازم است جمع آوری کامل آنان با جدیت بیشتری دنبال شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه مشکل تخلیه نخاله های ساختمانی در حوزه شهری به جدیت دنبال شود، تاکید کرد: متخلفان این حوزه به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد و شهرداری جهرم مکان مناسبی را برای تخلیه نخاله ها تهیه و به شهروندان اطلاع رسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 قلاده سگ بلاصاحب در جهرم جمع آوری شد

2100 قلاده سگ بلاصاحب در جهرم جمع آوری شد