مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:002023-01-10اقتصادي

توضیحات اداره کل دامپزشکی اصفهان درباره شرایط ذبح دام در مهاباد


اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تأیید کشتار غیرمجاز دام در شهر مهاباد اردستان، امکان عرضه دام مردار به مردم را مردود دانست.

- ایسنا/اصفهان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ضمن تأیید کشتار غیرمجاز دام در شهر مهاباد اردستان، امکان عرضه دام مردار به مردم را مردود دانست.

رییس دامپزشکی شهرستان اردستان در تاریخ 14 دی ماه در گفت وگو با ایسنا، گفت: شبکه دامپزشکی نظارتی بر کشتار دام در مهاباد ندارد و ممکن است گوشت های وارد شده به بازار به انواع بیماری ها مبتلا و یا حتی امکان ذبح دام های مُرده، حرام گوشت و مکروه وجود دارد.

بعد از این مصاحبه، اداره کل دامپزشکی استان اصفهان درباره شرایط ذبح دام در مهاباد اردستان توضیحاتی ارائه داد: این اداره کل به منظور ساماندهی کشتارگاه های دام استان نسبت به پیگیری موضوع در استانداری اصفهان اقدام نموده و موفق به تشکیل کمیته ساماندهی کشتارگاه های دام استان به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری اصفهان و دبیری اداره کل دامپزشکی استان در سال 1384 گردیده است.

همچنین پروانه بهداشتی تأسیس کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان های نجف آباد، خمینی شهر، و سمیرم نیز صادر گردیده که دو کشتارگاه صنعتی در شهرستان های خمینی شهر نجف آباد طی سال جاری و سال آینده راه اندازی و با افتتاح این دو کشتارگاه زمینه تعطیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات اداره کل دامپزشکی اصفهان درباره شرایط ذبح دام در مهاباد

توضیحات اداره کل دامپزشکی اصفهان درباره شرایط ذبح دام در مهاباد