مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:002023-01-10اجتماعي

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند


با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی گلستان رانندگان در هنگام تردد از این محور به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان محمود شهرکی رییس پلیس راه استان گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان دارای دو محور کوهستانی پرتردد توسکستان به شاهرود و آزادشهر به خوش ییلاق بوده و محورهای جنگل گلستان، گلیداغ و النگ نیز جزو محورهای کوهستانی بوده که تردد نسبت به این دو محور کمتر است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای کوهستانی شاهد بارش برف و یخبندان بوده و رانندگان در صورت تردد از این محورها تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: تنها به همراه داشتن زنجیر چرخ کافی نیست و رانندگان می بایست نحوه بستن زنجیر چرخ را حتما یاد داشته باشند.

وی ادامه داد: محور کردکوی به گرگان و بالعکس و محور گرگان به علی آباد کتول از جمله محورهای اصلی استان بوده که در حال حاضر ترافیک روانی داشته و مشکل خاصی در این محورها وجود ندارد.

شهرکی با تاکید بر احتیاط در رانندگی به ویژه در شرایط مه آلودگی و برفی در محورهای کوهستانی گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد 370 نفر جان خود را در تصادفات رانندگی از دست دادند که 60 درصد جان باختگان راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند

رانندگان هنگام تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند