مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:502023-01-10سياسي

«تور فناورانه» در همدان برگزار می شود


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و کارآفرینان و نمایشگاه صنایع خلاق و نوآورانه با عنوان «تور فناورانه» از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن به شمار می رود.

- ایسنا/همدان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و کارآفرینان و نمایشگاه صنایع خلاق و نوآورانه با عنوان تور فناورانه از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن به شمار می رود.

فاطمه ستاری نوید در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام زن اظهار کرد: زنان قشر مهمی از جامعه هستند که با الگوگیری از زنان برجسته جهان اسلام چون حضرت صدیقه طاهره(س) همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی ایفای نقش کرده اند.

وی افزود: انتخاب روز و هفته ای به نام زن فرصتی برای معرفی نقش زنان ایرانی در صحنه مشارک اجتماعی و تقدیر از مقام شامخ آنها به ویژه مادران است و عنوان روزهای هفته زن از 23 تا 29 دی به ترتیب شامل زن، خانواده، الهام بخش و تأثیرگذار، زن، زیست عفیفانه، مقاوم در برابر مردسالاری غربی، زن، خودباوری، جهاد علمی و افتخارآفرینی، زن، هوای تنفس، زندگی بخش، نسل آفرین و مسئولیت پذیر، زن، کرامت انسانی، امنیت و عدالت اجتماعی و زن، نشاط اجتماعی، امیدآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تور فناورانه» در همدان برگزار می شود

«تور فناورانه» در همدان برگزار می شود