مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:352023-01-10سياسي

دشمن برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست سراسری بصیرت افزایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان های انتظامی بیان کرد: - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دشمن با تمام توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست سراسری بصیرت افزایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان های انتظامی بیان کرد: تنها راه اثر گزاری در دیگران اول مراقبت از خود است؛ تا ما اول خودمان را اصلاح نکنیم اصلاح دیگران امکان ندارد.

وی افزود: دشمن با تمام توان برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده و از مدت ها قبل یک جنگ ترکیبی تمام عیاری علیه ملت و کشور ما آغاز کرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: امروز سکوت و بی تفاوتی به هیچ عنوان جایز و روا نیست؛ در جهاد تبیین نقش طلاب و روحانیون نقش تعیین کننده است به شرطی که خودشان مجهز و مسلح به علم و تقوا بشوند.

وی افزود: اگر خود را مهذب نکنیم، نمی توانیم دیگران را تهذیب کنیم، لذا روحانی نباید خود را درگیر کار های اداری کند و باید فقط به فکر وظیفه طلبگی خود که همان طهارت نفس است باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده است

دشمن برای عوض کردن اعتقاد و باور جوانان به صحنه آمده است