مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:352023-01-10پزشكي

تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی از سوی محققان کشور


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک دانشگاه شهید بهشتی موفق به تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی، فعال در زمینه تولید انواع عسل با رتبه های غذایی، دارویی-غذایی و دارویی، موفق به ثبت دستاوردهای علمی در زمینه فرآورده های زنبور عسل شد.

ثبت اختراع و کسب دانش فرایند تولید مکمل گرده گل زنبور عسل (دارای شناسنامه اصالت، سلامت، کیفیت و منشأ گیاهی) با همکاری هادی ملکی عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری زیستی و همچنین ثبت اختراع دانش فنی رتبه بندی و تولید عسل دارویی-درمانی (دارای اصالت، سلامت، کیفیت و منشأ گیاهی)، از دستاوردهای این واحد دانش بنیان است که توانسته مجوز آنها را از سازمان غذا و دارو اخذ کند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری دانشگاه شهید بهشتی، همچنین محققان این شرکت با همکاری سازمان استاندارد و اداره کل استاندارد تهران، در حوزه تدوین و نگارش قوانین و استانداردهای ملی و بین المللی در زمینه فرآورده های زنبور عسل اقدام کرده اند.

ارائه پیشنهاد ایجاد مرکز تحقیقات فرآورده های زنبور عسل، به عنوان یک واحد پیشران در صنعت غذایی و دارویی کشور در دانشگاه شهید بهشتی از دیگر اقدامات این محققان است که مورد تأیید و تصویب قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی از سوی محققان کشور

تولید عسل در گریدهای دارویی و غذایی از سوی محققان کشور