مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:352023-01-10سياسي

رمز محبوبیت حاج قاسم در طاعت و بندگی خداوند بود


یکی از همرزمان سردار شهید سلیمانی با اشاره به این که حاج قاسم همیشه بهترین استراتژی را برای مقابله با دشمنان انتخاب می کرد، گفت: شناخت درست دشمن از ویژگی های شهید سلیمانی بود.

- سردار مهدی صدفی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دومین سالگرد ارتحال علامه مصباح یزدی و شهدای بخش مرکزی بهاباد با عنوان از عمار تا مالک اشتر که شب دوشنبه در حسینیه روستای کریم آباد بخش مرکزی بهاباد برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم از فرماندهان مقتدر و محبوب سپاه اسلام بود که بیش از چهار دهه از عمر و زندگی با برکتش را در مبارزه برای نابودی استکبار و حمایت از ملت های مظلوم منطقه و جهان سپری کرد.

وی رمز محبوبیت بی نظیر این فرمانده دوست داشتنی بین اغلب ملت ها و مردم اقصی نقاط جهان با مذاهب و نژادهای مختلف را در طاعت و بندگی خداوند تبارک و تعالی و اخلاص وی دانست و گفت: این ویژگی ها سردار سلیمانی را محبوب دل ها کرد.

سردار صدفی بیان کرد: سردار سلیمانی اسوه و الگوی راستین پاسداری از دین، ارزش ها و کیان اسلام و نمونه یک انسان مومن، بصیر، ولایی، انقلابی، دشمن شناس، شجاع و مجاهد فی سبیل الله بود که از قدرت سازماندهی بالایی برخوردار بود و بر قلوب انسان های آزاده فرماندهی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز محبوبیت حاج قاسم در طاعت و بندگی خداوند بود

رمز محبوبیت حاج قاسم در طاعت و بندگی خداوند بود