مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:202023-01-10سياسي

دستور دادستان به پلیس برای برخورد قاطعانه با کشف حجاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا ها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی به بررسی وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضاییه در برخورد با جرم کشف حجاب پرداخت و نوشت: - معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا ها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی از صدور بخشنامه ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس برای برخورد قاطعانه با جرم کشف حجاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالصمد خرم آبادی، معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسرا ها و ضابطین سراسر کشور طی یادداشتی به بررسی وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضاییه در برخورد با جرم کشف حجاب پرداخت و نوشت: جرم کشف حجاب یکی از جرایم مشهود است و مأموران انتظامی مکلفند در اجرای تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی 1375 و قسمت اخیر ماده 44 قانون آیین دادرسی کیفری مرتکبان جرایم مشهود را دستگیر و جهت اعمال مجازات به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی نمایند.

اخیراً طی بخشنامه ای از سوی دادستانی کل کشور به پلیس دستور داده شده است در سراسر کشور با قاطعیت با جرم کشف حجاب برخورد کند.

در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه و دادستان محترم کل کشور به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور نیز اعلام شده است که در اجرای ماده 32 قانون آیین دادرسی بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان به پلیس برای برخورد قاطعانه با کشف حجاب

دستور دادستان به پلیس برای برخورد قاطعانه با کشف حجاب