مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:552023-01-10حوادث

87 نقطه حادثه خیز در راه های استان زنجان شناسایی شد


رییس اداره نگه داری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری استان زنجان گفت: در سال 99، 87 نقطه حادثه ساز در راه های مواصلاتی استان زنجان شناسایی کردیم.

- حسین اسکندری شامگاه روز (19 دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه براساس مطالعات، عمده عامل تصادفات در محورهای استان و کل کشور عامل انسانی است، اظهار کرد: تعدادی از تصادفات بابت کاستی های محور مواصلاتی بوده که اداره راهداری با همکاری پلیس راه به طور مشترک هر 4 سال یک بار بازدیدی از همه راه های استان انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه این مطالعات براساس تعداد تصادفات رخ داده شناسایی و پایش می شود، افزود: بعد از انجام مطالعات با تامین اعتبار و انتخاب پیمان کار، عملیات اجرایی آغاز می شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال 95، 97 نقطه حادثه خیز شناسایی کردیم، ادامه داد: از این تعداد 50 نقطه دارای تصادفات عادی و 47 نقطه دارای تصادفات بالا است که خوشبختانه این نقاط حادثه خیز رفع و احیا شده است.

اسکندری با اشاره به شناسایی 87 نقطه جدید طی دو سال گذشته، اضافه کرد: این نقاط شناسایی شده نیز منتظر ابلاغ اعتبار است تا کارهای اجرایی شروع شود.

رییس اداره نگه داری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری استان زنجان با بیان اینکه برای اجرای یک تقاطع به حداقل 10 میلیارد اعتبار احتیاج است، خاطرنشان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 نقطه حادثه خیز در راه های استان زنجان شناسایی شد

87 نقطه حادثه خیز در راه های استان زنجان شناسایی شد