مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:502023-01-10سياسي

اگر هاشمی الان بود واقعیت چطور بود؟!


روزنامه سازندگی و اخیراً روزنامه هم میهن مستمراً یادداشت هایی به قلم محسن هاشمی و حسین مرعشی و برخی دیگر با این عنوان و مضمون که «اگر هاشمی الان بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه سازندگی و اخیراً روزنامه هم میهن مستمراً یادداشت هایی به قلم محسن هاشمی و حسین مرعشی و برخی دیگر با این عنوان و مضمون که اگر هاشمی الان بود، چه می کرد منتشر می کنند و این غیر از ایام فوت آن مرحوم در زمان های دیگر نیز جاری و ساری است.

محتوای این یادداشت ها نیز حول این محورهاست که اگر هاشمی الان بود، از افراط (مثلاً در قضیه آشوب و کشف حجاب) پرهیز می کرد یا هاشمی بانی امنیت بود و از این گونه موارد.

به فرزند و آن فامیل دیگر آقای هاشمی باید دو نکته را گوشزد کرد.

ابتدا اینکه درباره ادعای پرهیز از افراط آقای هاشمی در حوادث اخیر که بهانه اش حجاب بود، بهتر است پشت سر درگذشته حرف نزنند و مطلب وارونه از قول او به مردم القا نکنند.

مرحوم هاشمی همانی بود که در سال های جنگ که مسئله حجاب اصولاً در ایران مطرح نبود، آن قدر به این مسئله حساس بود که در خطبه های نماز جمعه به آن اولویت داد و گفت برخی زنان کمی از موی خود را بیرون می گذارند و ما دیگر نمی توانیم این را تحمل کنیم و زنانی را که کمی از موی خود را بیرون می گذاشتند تهدید به بازداشت و نگهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر هاشمی الان بود واقعیت چطور بود؟!

اگر هاشمی الان بود واقعیت چطور بود؟!