مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:402023-01-10اقتصادي

جبران کمبودهای مسکن با طرح ساخت خانه های ویلایی


ساخت مسکن های یک طبقه یا ویلایی در برخی از شهرها امکان پذیر خواهد بود اما در همه شهرها نمی توان خانه های ویلایی ساخته شود.

- به خبرنگار مهر ؛ طی سال های گذشته تا به امروز بارها شنیده ایم که گفته شد که 60 سال طول می کشد و بارها مسؤولین اعلام کردند خانه های ویلایی و یک طبقه در قالب مسکن ملی ساخته خواهد شد، با توجه به اینکه خانه های ویلایی یک طبقه با تراکم پایین در قالب طرح نهضت ملی یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

یک طبقه سازی به جای بلند مرتبه سازی با توجه به اینکه خانه های بلند مرتبه مزیت های زیادی دارد اما مدت طولانی برای ساخت این پروژها لازم است با توجه به اینکه کیفیت بعضی از خانه های بلند مرتبه نیز مورد نقد قرار دارد از سوی دیگر دور بودن این آپارتمان ها به شهرهای و امکانات رفاهی و آموزشی نیز مورد بحث همگان است.

همچنین رییس جمهور ساخت سالانه یک میلیون مسکن و چهار میلیون مسکن طی چهار سال را وعده داده بود و برای تحقق این وعده شرایط هم لازم است و طرح ساخت و ساز مسکن به صورت ویلایی و یک طبقه می تواند مردم را زودتر خانه دار کند.

وزیر راه سابق مرحوم قاسمی در خرداد ماه از آغاز ساخت خانه های یک طبقه ویلایی در قالب طرح نهضت ملی خبرداد اما اعلام کرد که در شهرهایی که مشکل زمین وجود ندارد و همچنین شرایط ساخت وساز فراهم باشد این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبودهای مسکن با طرح ساخت خانه های ویلایی

جبران کمبودهای مسکن با طرح ساخت خانه های ویلایی