مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:352023-01-10سياسي

لزوم توجه به مولفه های فرهنگی در بین قشر کارگری عسلویه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مولفه های فرهنگی در قشر کارگری عسلویه به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.

- اکبر پورات سه شنبه 20 دی در نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر که در شهرستان عسلویه برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی در باور مسئولین استان از مهمترین شوراهای اداری به شمار می رود که در استان بوشهر به صورت منظم با حضور و ریاست نماینده ولی فقیه در استان، استاندار محترم و تمامی مسئولین فرهنگی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حضور میدانی مدیران ارشد استان بوشهر در سطح شهرستان ها و در بین مردم از جمله خصوصیات متمایز دولتمردان دولت سیزدهم است و شورای فرهنگ عمومی از این روحیه مردمی و جهادی دولت همراه بوده، که با عزم جدی پیگیر مصوبات شورا است و تاکنون با هدایت حضرت آیت الله صفایی بوشهری خروجی های خوب و ارزنده ای داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: البته باید توجه داشت که حوزه فرهنگ مانند سایر عرصه ها نیست که نتیجه اقدامات آن به صورت آنی خودنمایی کرد، اما نتیجه بخش بودن برنامه های فرهنگی سبب می شود تا انتظارات مردم در کوتاه مدت حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به مولفه های فرهنگی در بین قشر کارگری عسلویه

لزوم توجه به مولفه های فرهنگی در بین قشر کارگری عسلویه