مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 09:012023-01-10اجتماعي

هشدارهای مدیریت بحران در مازندران/ امروز و فردا ادارات زودتر تعطیل می شوند​


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به وضعیت جوی  اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه سرد بارشی و تدوام و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته جاری شاهد کاهش محسوس و قابل ملاحظه دما هستیم.

  وی افزود: از پیامدهای این سامانه سرد بارشی، یخبندان، آب گرفتگی در شهرهای غربی استان، پدیده مه و کاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ و اختلال تردد در ارتفاعات و محورهای کوهستانی و خسارت به سازه های کم مقاوم و تابلوهای تبلیغاتی است.

  مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با تاکید بر توجه به توصیه ها و هشدارها، بیان کرد: مدیریت و مصرف بهینه گاز باید مورد توجه مردم و ادارات دولتی قرار گیرد تا استان دچار قطعی گاز نشود.

    محمدی تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف انرژی، همه ادارات استان مازندران، روزهای سه شنبه 20 و چهارشنبه 21 دی ماه امسال دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.

  وی یادآور شد: رانندگان هنگام تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه ارتفاعات و محورهای کوهستانی در هنگام شب علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ با احتیاط کامل رانندگی کنند.

  مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: کوهنوردان و طبیعت گردان از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی و تردد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای مدیریت بحران در مازندران/ امروز و فردا ادارات زودتر تعطیل می شوند​

هشدارهای مدیریت بحران در مازندران/ امروز و فردا ادارات زودتر تعطیل می شوند​