مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:552023-01-10سياسي

طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با نظارت دقیق تسهیل گران انجام می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: اشتغال زایی در مناطق محروم و کم برخوردار هدف اصلی بنیاد برکت است که به صورت جدی در سطح استان در حال انجام است.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: اشتغال زایی در مناطق محروم و کم برخوردار هدف اصلی بنیاد برکت است که به صورت جدی در سطح استان در حال انجام است.

محمد زارع امروز 20 دی، در حین بازدید و سرکشی از طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت شهرستان ایلام، اظهار کرد: تنها راه، حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر مردم است، چرا که هر جا به مردم تکیه کردیم مشکلات حل شده، لذا طرح های بنیاد برکت با تکیه بر خرد جمعی و مشارکت آحاد جامعه در حال اجرا است.

وی رویکرد اساسی پروژه های اجرایی در بنیاد برکت را اشتغالزایی دانست و افزود: همه اقدامات در اجرای طرح های بنیاد برکت با دو رویکرد تکیه بر سرمایه گذاری خرد و مشارکت مردم در جهت اشتغالزایی صورت می گیرد.

زارع خاطرنشان کرد: فعالیت توانمندسازی و زیربنایی بنیاد برکت در مناطق محروم و کم برخوادر با اتکا به مردم انجام می شود چرا که مهمترین هدف خدمت به مردم و اشتغالزایی جوانان بیکار و دارای مهارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با نظارت دقیق تسهیل گران انجام می شود

طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت با نظارت دقیق تسهیل گران انجام می شود