مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:402023-01-10حوادث

امدادرسانی به 800 نفر گرفتار در برف و کولاک در خراسان شمالی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران بیش از 165 خودروی گرفتار در برف رهاسازی و 800 نفر نیز امدادرسانی شدند.

- ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی و وقوع برف و کولاک 93 نفر از امدادگران و نجاتگران در قالب  12 تیم عملیاتی و پشتیبانی و 14 خودروی عملیاتی برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان بکارگیری شدند.

وی گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بیش از 165 خودرو رهاسازی و 800 نفر نیز امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به مساجد آماده برای اسکان اضطراری درراه ماندگان  ومسافرین افزود: تاکنون بیش از 100 نفر اسکان اضطراری داده شده اند و تعداد 100 تغذیه اضطراری وکنسروجات وهمچنین بیش از300 پتو بین آنها توزیع شد.

محبان همچنین با اشاره به انتقال مادر باردار توسط تیم های امدادی جنعیت هلال احمر گفت : در محور اسفراین به بجنورد -گردنه اسدلی مادرباردار گرفتار در برف و کولاک توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکید کرد: تا پایان بارش برف و کولاک و ایجاد شرایط جوی مناسب تیم های امدادی جمعیت هلال احمر در حالت آماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 800 نفر گرفتار در برف و کولاک در خراسان شمالی

امدادرسانی به 800 نفر گرفتار در برف و کولاک در خراسان شمالی