مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:352023-01-10اقتصادي

بالا بودن قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست


رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: پذیرفتی نیست در استانی که تولیدکننده دام است قیمت گوشت قرمز آن از استانهای مجاور بیشتر باشد.

- علی چاله چاله در جلسه بررسی قیمت گوشت قرمز با بیان اینکه افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز را نمی پذیریم، گفت: قطعا با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

چاله چاله با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه باید رضایتمندی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد، عنوان کرد: اگرچه افزایش قیمت نهاده ها و وضعیت خشکسالی و.

از عوامل تاثیر گذار در افزایش قیمت کالاهای کشاورزی بویژه گوشت قرمز به حساب می آید، اما روند افزایش قیمت ها باید بگونه ای باشد که منصفانه باشد و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از آن رضایت داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت بازنگری در قیمت گوشت قرمز گفت: جهت بازنگری قیمت گوشت قرمز نیازمند برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت هستیم و پذیرفتی نیست در استانی که تولیدکننده دام است، قیمت گوشت قرمز آن از استانهای مجاور بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز باید با همان قیمت درج شده روی تابلو قصابی ها فروخته شود، گفت: قیمت های مورد توافق با اتحادیه قصابی ها باید مورد توجه قرار گیرد و افزایش قیمت بیشتر از قیمت روی تابلوی قصابی ها پذیرفتنی نیست و قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست

بالا بودن قیمت گوشت قرمز در کرمانشاه پذیرفتنی نیست