مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:012023-01-10اقتصادي

قرارداد راه اندازی فاز 2 میگوی گمیشان منعقد شد


مدیرکل شیلات گلستان از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بین شیلات، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و استانداری گلستان خبرداد و گفت: تکمیل زیرساخت های فاز یک و دوم در این قرارداد ذکر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل جباری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای توسعه آبزی پروری در استان تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان شیلات ایران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و استانداری گلستان منعقد شد.

مدیرکل شیلات گلستان افزود: بر اساس این تفاهم نامه همکاری بین سازمان شیلات ایران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و استانداری گلستان، پرورش میگو در فاز یک و دو مجتمع پرورش میگو گمیشان و همچنین پرورش ماهی در قفس و پن توسعه خواهد یافت.

وی تاکید کرد: به موجب این تفاهم نامه تکمیل فاز یک به وسعت چهار هزار هکتار، راه اندازی فاز دو به وسعت 6 هزار هکتار و همچنین راه اندازی و احداث سایت پشتیبان طرح پرورش ماهی در قفس و پن در دستور کار قرار گرفت.

جباری با اشاره به ظرفیت های استان گلستان تصریح کرد: در سال جاری رکورد تولید میگو در فاز چهار هزار هکتاری شکست و بیش از سه هزار و 80 تن میگو تولید شد.

مدیرکل شیلات گلستان گفت: با اشتغال مستقیم دو هزار و 400 نفر در مجتمع پرورش میگوی گمیشان امیدبخشی مناسبی در حوزه اشتغال در استان و منطقه ایجاد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد راه اندازی فاز 2 میگوی گمیشان منعقد شد

قرارداد راه اندازی فاز 2 میگوی گمیشان منعقد شد