مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 08:002023-01-10فرهنگي

اداره کل ارشاد خوزستان عملکرد فرهنگی موثری ندارد


رییس پیشین انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه با انتقاد از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مناطق محرومی همچون ایذه، - باغملک و هفتکل را به حال خود رها کرده و در عمل هیچ گونه عملکرد فرهنگی موثر و زیرساختی انجام نمی دهد.

بهنام رضایی در گفت وگو با ایسنا ادامه داد: هم اکنون سؤال بنده و دوستداران حوزه فرهنگ از مدیرکل این است که چالش های خاص مناطق محروم استان از جمله شهرستان ایذه چند بار از جانب شما پیگیری شده و اینکه چرا تمایلی به رسیدگی مشکلات این شهرستان ها ندارید؟ این کارگردان تئاتر تصریح کرد: اغلب مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان اوایل با جنب وجوش بیانات و شعارهای دهان پرکن می دهند اما به ظاهر بعد از مدتی مدیرکل های این حوزه به منفعل بودن عادت می کنند.

رضایی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عملا از حالت عادی خارج شده و هیچ گونه فعالیت موثر فرهنگی در استان خوزستان صورت نمی گیرد.

او متذکر شد: آقای مدیر کل باید در این قضیه پاسخگو باشد و در خصوص کم کاری ها و ضعف ها و مشکلات بزرگی که در شهرستان ایذه اتفاق می افتد پاسخگو بدهد زیرا اعتراضی هم اگر توسط هنرمندان محروم ایذه صورت بگیرد در نتیجه کم کاری های اداره فرهنگ و ارشاد خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل ارشاد خوزستان عملکرد فرهنگی موثری ندارد

اداره کل ارشاد خوزستان عملکرد فرهنگی موثری ندارد