مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:252023-01-09بين الملل

انگلیس تانک «چلنجر» به اوکراین می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک شبکه خبری انگلیسی روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که انگلیس در حال بررسی ارسال تانک های «چلنجر» به اوکراین برای مبارزه با نیرو های روسیه است.

- دولت انگلیس در حال بررسی ارسال تانک های پیشرفته چلنجر به ارتش اوکراین برای نبرد با روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک شبکه خبری انگلیسی روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که انگلیس در حال بررسی ارسال تانک های چلنجر به اوکراین برای مبارزه با نیرو های روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری اسکای نیوز یک منبع آگاه از این گفتگو ها گفت که مذاکرات چند هفته است که با اوکراین در حال انجام است و هدف آن تحویل تعدادی از تانک چلنجر-2 ارتش انگلیس به نیرو های مسلح اوکراین است.

چنین اقدامی نشان دهنده افزایش قابل توجه حمایت غرب از اوکراین است ومی تواند به وادار کردن سایر متحدان ناتو، به ویژه آلمان، به پیروی از آن کمک کند.

یک منبع اوکراینی گفت: این باعث تشویق دیگران به دادن تانک می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز، هنوز هیچ تصمیم نهایی توسط دولت ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس گرفته نشده، اما در صورت انجام اولین کشوری خواهد بود که به درخواست های سران اوکراین برای تجهیز ارتش خود به تانک های قدرتمند غربی پاسخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس تانک «چلنجر» به اوکراین می دهد

انگلیس تانک «چلنجر» به اوکراین می دهد