مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 23:202023-01-09اقتصادي

زمینه توسعه فیزیکی پارک های علم و فناوری فراهم شود


رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت: وزارت مسکن و شهرسازی و جهاد کشاورزی با اولویت قرار دادن واگذاری اراضی ملی و منابع طبیعی به پارک های علم و فناوری، - زمینه توسعه فیزیکی پارک های علم و فناوری را فراهم کنند.

فرهاد نامداری نوزدهم دی ماه در جلسه بررسی پیشنهادات فعالان حوزه فناوری لرستان پیرامون فصل علم و فناوری برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که به صورت مجازی برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را بحث و تبادل نظر درخصوص سیاست های کلی برنامه پنج ساله هفتم توسعه برشمرد و به بیان مشکلات، موانع قانونی و اجرایی توسعه واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور به ویژه در استان های کمتر برخوردار پرداخت.

وی پیشنهادات پارک علم و فناوری در راستای رفع موانع توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان را در 12 بند جهت درج در برنامه هفتم ارائه داد و پیشنهادات مطرح شده مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

نامداری با اشاره به ضرورت کاهش مصرف سوخت های فسیلی و توسعه انرژی های نو و تجدیدپذیر و همچنین اهمیت امنیت غذایی و سلامت جامعه، پیشنهاد حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان و فناور فعال در این زمینه ها در قالب بودجه سنواتی را مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه توسعه فیزیکی پارک های علم و فناوری فراهم شود

زمینه توسعه فیزیکی پارک های علم و فناوری فراهم شود