مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:552023-01-09اقتصادي

500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اعطای تسهیلات به هفت واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: 500 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدها پرداخت می شود.

- علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به مصوبات امروز نشست رونق تولید و رفع موانع استان سمنان بیان کرد: در این نشست مصوب شد که تسهیلات بانکی به هفت واحد تولیدی شامل پنج واحد صنعتی و دو واحد کشاورزی، پرداخت شود.

وی از معرفی این واحدهای تولیدی به بانک های عامل خبر داد و افزود: 500 میلیارد ریال تسهیلات به این واحدهای تولیدی اعطا خواهد شد.

رییس صمت استان سمنان با بیان اینکه مشکلات پنج واحد صنعتی نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: تأمین نقدینگی و مسائل مرتبط با دستگاه های فرسوده، بدهی و … در زمره مشکلات مطرح شده از سوی واحدهای صنعتی هستند.

تشنه دل با بیان اینکه تاکید به بانک ها برای عدم اعمال هرگونه تملک واحدهای مشکل دار، از دیگر مصوبات نشست ستاد رونق تولید استان سمنان است، گفت: بانک ها مجاز به تملک واحدهای تولیدی که بدهی بانکی دارند، نیستند.

وی با بیان اینکه از این پس هیچ بانکی بدون اطلاع کارگروه تسهیل در تولید استان حق تملک و تعطیلی کارخانه ها را ندارد، افزود: برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در استان تصمیم گیری خواهد شد تا از تعطیلی واحدها جلوگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت می شود

500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت می شود