مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:502023-01-09سياسي

قالیباف: ایران علاقه مند به افزایش ارتباطات با ترکیه است


بیش از هر زمان دیگری می توانیم روابط بین دو کشور ایران و ترکیه را در ابعاد مختلف افزایش دهیم و ایران علاقه مند است روابط را در ابعاد مختلف با این کشور افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی شنتوپ رییس مجلس ترکیه امروز (دوشنبه، 19 دی) در حاشیه مجمع عمومی مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف دیدار و گفت وگوی دوجانبه داشت.

در این دیدار رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مهمان نوازی پارلمان ترکیه و برگزاری موفق این اجلاس، گفت: خوشحالیم که این حساسیت در بین رهبران کشورهای آسیایی برای همکاری در عرصه های مختلف از جمله محیط زیست ایجاد شده است.

قالیباف تأکید کرد: روابط ایران و ترکیه افزایش پیدا کرده است، اما نباید به این سطح بسنده کنیم و این روابط را در این اندازه  نگه داریم و بیش از هر زمان دیگری می توانیم روابط بین دو کشور را در ابعاد مختلف افزایش دهیم و ایران علاقه مند است روابط را در ابعاد مختلف با کشور ترکیه افزایش دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نگاه های یکجانبه گرایانه آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و همچنین اتفاقات اخیر در برخی کشورهای همسایه ثابت کرد که دخالت قدرت های خارجی در کشورهای منطقه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایران علاقه مند به افزایش ارتباطات با ترکیه است

قالیباف: ایران علاقه مند به افزایش ارتباطات با ترکیه است