مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:302023-01-09اقتصادي

آغاز آبرسانی به 266 روستای استان یزد از ابتدای امسال


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از آغاز آبرسانی به 266 روستای استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این راستا ساخت 18 مجتمع آبرسانی در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال علمدار روز دوشنبه در نشست خبری در آستانه سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان یزد و افتتاح ابر پروژه خط انتقال آب از دریا به فلات مرکزی ایران اظهار داشت: میزان مصرف آب شرب در حال حاضر فقط در شهر یزدف 3 هزار و 300 لیتر در ثانیه است که تنها 2 هزار و 400 لیتر در ثانیه آن از خط اول و منابع آب داخل استان تامین می شود.

وی با بیان اینکه در شهر یزد با کسری 900 لیتر در ثانیه آب شرب مواجه هستیم، عنوان کرد: این امر بحران کمبود آب شرب را از چندی پیش در استان به وجود آورده به نحوی که در تابستان امسال شاهد افت شدید فشار آب در بسیاری از مناطق استان و شهر یزد بوده ایم.

علمدار در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا انتقال آب از دریا به یزد، نیاز استان به خط اول انتقال که آب را از سرچشمه های کوهرنگ وارد یزد می کند، برطرف خواهد شد، اظهار داشت: حتی یک لیتر کم شدن از آب انتقالی از کوهرنگ، استان را برای تامین آب شرب با مشکل مواجه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مورد توزیع عادلانه آب شرب به عنوان یکی از سیاست های وزارت نیرو اظهار داشت: اجرای طرح رینگ شهری یزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آبرسانی به 266 روستای استان یزد از ابتدای امسال

آغاز آبرسانی به 266 روستای استان یزد از ابتدای امسال