مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:552023-01-09سياسي

جزییات طرح جدید تعطیلات کشور


ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه ساماندهی تعطیلات کشور، اظهار کرد: دولت به منظور ساماندهی تعطیلات لایحه ای را تدوین کرده است که بر اساس آن در مرحله اول قرار است پنجشنبه ها در سراسر کشور تعطیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو کمیسیون شورا های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به دنبال این است که پنجشنبه ها را برای همه ایرانی ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.

عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را پیرامون لایحه ساماندهی تعطیلات کشور ارائه کرد.

طبق گزارش تسنیم، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه ساماندهی تعطیلات کشور، اظهار کرد: دولت به منظور ساماندهی تعطیلات لایحه ای را تدوین کرده است که بر اساس آن در مرحله اول قرار است پنجشنبه ها در سراسر کشور تعطیل شود.

وی با تأکید بر اینکه برای ساماندهی تعطیلات لازم است تعطیلات در کشور یکسان سازی شود، افزود: در زمان حاضر یک سری ادارات و وزارتخانه ها در روز های پنجشنبه در تهران تعطیل و در شهر های دیگر فعال هستند؛ لذا برای اینکه بتوانیم وضعیت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح جدید تعطیلات کشور

جزییات طرح جدید تعطیلات کشور