مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:452023-01-09سياسي

ابراز انزجار طلاب رودانی از اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت


طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر «عج» رودان در محکومیت اقدام شنیع و مذبوحانه نشریه صهیونیستی فرانسه در توهین به مقام شامخ مرجعیت و ولایت به یاوه گویی های این نشریه هتاک و دولت فرانسه پاسخ قاطعانه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان در نشست بصیرتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر عج رودان با اشاره به اهانت مجله شارلی ابدو به رهبر معظم انقلاب، گفت: اهانت روش انسان های بی منطق و انسان های دست خالی و نشان از نهایت عصبانیت است.

  دری خاطر نشان ساخت: متأسفانه یکی از نشریات فرانسوی که سابقه ای سخیف و ید طولایی در اهانت به پیامبر اکرم (ص) و مقدسات اسلام و بزرگان دین دارد به بهانه اینکه مردم و نشریات ما آزادند، زشت ترین اعمال را در قالب کاریکاتور نسبت به بزرگان دین، رهبری، مراجع و مقدسات ما مرتکب شده است.

وی با اعلام انزجار شدید از هتک حرمت نشریه فرانسوی به رهبری انقلاب، گفت: ما انزجار شدید خود را از این کاریکاتورهایی که این روزها در فضای مجازی منتشر شد اعلام می کنیم و به آن ها می گوییم با این کارها، شما نفرت مسلمانان و شیعیان را از خودتان بیشتر می کنید.

امام جمعه رودان تصریح کرد: اقدام موهن و نابخردانه نشریه مبتذل فرانسوی به مرجعیت دینی و اسلامی، رسواکننده چهره مخدوش و کریه غرب و نمایانگر پوشالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز انزجار طلاب رودانی از اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت

ابراز انزجار طلاب رودانی از اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت