مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 21:202023-01-09اقتصادي

سود سهامداران کدام شرکت ها از طریق سجام واریز شد؟


شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در هفته دوم دی ماه سال جاری، 21 ناشر مطالبات و سود جاری سهامداران خود را از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که در هفته دوم دی ماه 16 شرکت لیزینگ ایرانیان، توسعه مولدنیروگاهی جهرم، جام دارو، سرمایه گذاری شاهد، داروسازی روزدارو، برق وانرژی پیوندگسترپارس، موتورسازان تراکتورسازی ایران، کشاورزی و دامپروری ملاردشیر، لیزینگ ایرانیان، الکتریک خودرو شرق، فیبر ایران، کشتیرانی دریای خزر، گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، رادیاتور ایران و قند لرستان سود جاری و 4 شرکت بیمه دانا، بانک سامان، پتروشیمی نوری و تاپیکو مطالبات سنواتی سهامداران خود را با استفاده از سامانه سجام واریز کرده اند.

سامانه سجام چیست؟ لازم به ذکر است، سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان جهت ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران نهادها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده های تایید شده خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهامداران کدام شرکت ها از طریق سجام واریز شد؟

سود سهامداران کدام شرکت ها از طریق سجام واریز شد؟