مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:352023-01-09اجتماعي

تعویق امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان


مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان این که امتحانات نهایی دانش آموزان استان در مهلت مقرر برگزار می شود، گفت: امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا نظری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با توجه به مصوبه استانداری گلستان مبنی بر تعطیلی مدارس به مدت سه روز، آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: امتحانات نهایی پایه نهم بزرگسالان و پایه دوازدهم در رأس ساعت مقرر برگزار شده و به دانش آموزان توصیه می شود که نیم ساعت زودتر در جلسه امتحان حاضر شوند.

وی بیان کرد: امتحانات دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم که طی این سه روز مقرر بود برگزار شود، به بعد از پایان امتحانات این ترم واگذار شد.

گفتنی است در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای 20 تا 22 دی ماه تعطیل هستند.

بر اساس اعلام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان، به دلیل برودت هوا و با هدف تأمین مستمر و پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان

تعویق امتحانات غیرنهایی متوسطه اول و دوم در گلستان