مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 20:012023-01-09سياسي

جزییات جدید از اهداف باند منافقین دستگیرشده در گرمسار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات اطلاعاتی گسترده که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان سمنان صورت گرفت، هسته سازمان یافته و تشکیلات اطلاعاتی گروهک منافقین به تعداد پنج نفر در استان سمنان شناسایی و متلاشی شد.

وی هدف این گروه را از حضور در استان سمنان، پشتیبانی مالی از مرتبطان گروه نفاق و کانون های شورشی، ساخت سازه های مختلف انفجاری با تهیه مواد شیمیایی و اسیدی و تست آن در بیابان های استان و همچنین تهیه مواد انفجاری دانست.

استاندار سمنان گفت: یکی از اهداف اصلی این گروه در استان سمنان که در حال انجام بود، تهیه سه راهی های انفجاری برای اقداماتی ایذایی در استان های هم جوار بود و این گروهک به ویژه بازارهای استان های قم و تهران را جزء برنامه های اصلی خود قرار داده بودند.

هاشمی ادامه داد: هدف دیگر این تیم، اجرای اقداماتی همچون شعارنویسی و تهیه فیلم و عکس از اعتصابات بازاریان در استان سمنان بود که با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی موفق به انجام آن نشدند.

وی گفت: با عنایت امام زمان (عج) و اشراف اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان سمنان، این گروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از اهداف باند منافقین دستگیرشده در گرمسار

جزییات جدید از اهداف باند منافقین دستگیرشده در گرمسار