مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:502023-01-09سياسي

توسعه صحن امامزادگان شهرکرد در مرحله اجرا


مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه صحن، ساخت رواق غربی، بازسازی ضریح، تجهیز سیستم گرمایشی و توسعه نورپردازی حرم امامزادگان دو خاتون شهرکرد در دستورکار قرار گرفته است.

- حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مشکلات صحن و کمبودهای امامزاده دوخاتون سه سالی است که با اعضای شورای اسلامی سابق و فعلی مطرح شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در ضلع جنوبی امامزادگان نقطه کوری بود که تبدیل به فرصتی برای آسیب های اجتماعی از جمله فروش مواد مخدر شده بود، کاربری این زمین فضای سبز و در مالکیت شهرداری است که در جلسات متعدد با اعضای شورا، فرمانداری و شورای مبارزه با مواد مخدر مصوب شد این زمین به عنوان صحن به امامزاده ملحق شود.

وی ادامه داد: پیش از این سرویس بهداشتی محل توسط شهرداری مدیریت می شد و نگهبان تنها در ساعات ادارای در مکان بود و در مناسبت ها و زمان پیک زائر در امامزادگان سرویس بهداشتی در دسترس نبود.

امیری بیان داشت: با این مصوبه نقطه کور مسدود، معضلات اجتماعی محل کمتر و سرویس بهداشتی در اختیار خادمان حرم قرار می گیرد و بصورت مستمر به زائران خدمت می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صحن امامزادگان شهرکرد در مرحله اجرا

توسعه صحن امامزادگان شهرکرد در مرحله اجرا