مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 19:452023-01-09سياسي

اعتبارت میراث فرهنگی کرمانشاه 10 برابر افزایش یافته داشته است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اعتبارت میراث فرهنگی کرمانشاه 10 برابر افزایش یافته داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا سهیلی بعد از ظهر دوشنبه در همایش سالگرد شهید سلیمانی که در سالن جلسات میراث فرهنگی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس و آمیختن خون دو محور وحدت دو کشور ایران و عراق شد و تأکیدی بر جدایی ناپذیری این دو ملت است و برای تحکم این موضوع این اداره کل نیز تلاش کرده تا دو پرونده فرهنگی مشترک برای ثبت در فهرست جهانی آماده شود.

وی افزود: بودجه سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه 130 میلیارد تومان بود که به 200 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 10 برابری اعتبارات استان، تصریح کرد: بودجه تسهیلات سرمایه گذاری گردشگری از 100 میلیارد تومان به یک هزار و 100 میلیارد تومان افزایش یافته است.

سهیلی بیان کرد:: عملکرد سال گذشته در حوزه سرمایه گذاری 20 میلیارد تومان بوده که امسال به حدود پنج هزار میلیارد تومان در تمام نقاط استان کرمانشاه رسیده است.

وی ادامه داد: در برخی نقاط مانند چالابه برای اولین بار تمام مشکلات اداری با محیط زیست حل شده و یک سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در حال انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارت میراث فرهنگی کرمانشاه 10 برابر افزایش یافته داشته است

اعتبارت میراث فرهنگی کرمانشاه 10 برابر افزایش یافته داشته است